آموزش تابلوخوانی پیشرفته موج سوم

1

با محصول جدید موج سوم ( تابلوخوانی پیشرفته ) امکاناتی اضافه کردیم که بتونید با بهینه ترین ابزار ها بازار رو تحلیل کنید و بتونید با کمترین زمان ممکن به بهترین تحلیل برسید.

تابلوخوانی از بخش هایی است که صرفا از اطلاعات روی سایت tsetmc نشات میگیرد و با تجزیه و تحلیل این بخش ها میتوان رفتار خریداران و فروشندگان را مشخص کرد.

ابتدا میتوانید آموزش ویدیویی این بخش را مشاهده بفرمایید.

 

چجوری متوجه شویم بازار امروز قدرتمند هست و قراره رشد داشته باشه؟!

جواب سوال ساده هست

جنگ ارزش معاملات موج سوم ( تابلوخوانی پیشرفته )

با جنگ ارزش معاملات میتوایند 2 بخش مهم را متوجه شوید:

  1. اینکه آیا بازار امروز قرار است تحرک خاصی داشته باشد یا خیر. به این صورت که شما اوایل صبح با بررسی نمودار اگر ترند امروز خیلی بهتر از دیروز بود میتوان انتظار تحرک خاصی در آن روی معاملاتی داشت.
  2. مورد بعد به این صورت است که اگر بازار مثبت بود برای صحت سنجی مثب های اول صبح نمودار جنگ ارزش معاملات را بررسی میکنیم. اگر بازار مثبت باشد باید ارزش معاملات نیز رشد کند وقتی بازار مثبت است اما نمودار جنگ ارزش معاملات این بخش را در امروز نشان نمیدهد یعنی به احتمال قوی مثبت های آن روز واقعی نباشند.

- آموزش تحلیل تکنیکال و ارزهای دیجیتال

چه صنعتی مناسب است برای سرمایه گذاری؟!

  جدال صنایع موج سوم

با جدال صنایع میتوانید به راحتی کلیات صنایع مستعد را شناسایی کنید و در انتها از سهم های آن سهم انتخاب کنید.

چراکه برای خرید یک سهم ابتدا باید کلیت بازار بررسی شود و بعد صنعت برتر شناسایی شود و در انتها سهم انتخاب شود. اما اکثر معامله گران این فرایند را به صورت عکس طی میکنند و دچار ضرر های متعددی میشوند.

با جدال صنایع 44 صنعت مختلف بورس در یک نگاه برای شما قابل بررسی است و میتوانید با بیشترین سرعت، دقیق ترین تحلیل را انجام دهید.

تمام رفتار هایی که با جدال کلی انجام میشد اینجا نیز قابل استفاده است مثل پیشبینی بازار فردا برای صنایع یا حتی شناسایی سریع صنایع در حال رشد.

آموزش جدال موج سوم

jedal - آموزش تحلیل تکنیکال و ارزهای دیجیتال

چه صنایعی بیشترین ورود و خروج نقدینگی را داشتند؟!

بخش ورود و خروج پول صنایع

با کمک ورود و خروج پول صنایع میتونانید با یک نگاه کلی تمام صنایع را رصد کنید و مشاهده کنید که کدام صنایع مورد توجه حقیقی‌ها قرار گرفته است.

این بخش در ۳ حالت (امروز، ۱ هفته، ۱ ماه و تاریخچه) ارائه می‌شود و میتوانید کامل این بخش ها را در تمام صنایع بررسی کنید.

money - آموزش تحلیل تکنیکال و ارزهای دیجیتال

آیا قدرت خریدار حقیقی در بازار مناسب است؟!

بخش نبرد سرانه

در این بخش به شما سرانه خرید و فروش حقیقی به صورت نمودار در سایت نشان میدهد که متوجه شوید آیا قدرت خریدار حقیقی بیشتر است یا فروش آن.

نکته مهم این بخش تغییر ترند آن و اختلاف این ۲ نمودار است .

 

آیا خریدار در بازار هست؟

بخش نمودار ارزش سفارشات

با این بخش میتوانید ببینید با توجه به شرایط بازار آیا خریداری در بازار است یا خیر

و همچنین آیا تغییری در تمایل خریداران و فروشندگان رخ داده است یا خیر

به این صورت که وقتی بازار بیشتر از 50٪ مثبت است اما مقدار سفارشات فروش بیش از ۲ برابر خرید است یعنی مثبت ها بیشتر در حال خالی شدند هستند و همچنین بالعکس این موضوع برای بازار منفی

 

 

نتیجه گیری:

محصول جدید موج سوم تلاش کردیم با همان شعار “کمتر، بیشتره” نمودار ها و اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم که بدون سردرگمی در انبوهی از اطلاعات تابلو و با چند نمودار کاربردی و مفید بتوانید به بررسی دقیق‌تر بازار بپردازید

موج سوم | دستیار هوشمند شما در بازار های مالی

https://moj3.ir/tablo/

 

صنایع شامل مختلف بخش های موج سوم شامل صنایع زیر است :

فلزات اساسی، محصولات شیمیایی(پتروشیمی), خودرو و ساخت قطعات ،صندوق‌های سرمایه گذاری، بانک‌ها موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی, مواد و محصولات دارویی، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای(پالایشی)، استخراج نفت گاز و خدمات جنبی به جز اکتشاف, سرمایه گذاری‌ها, کاشی و سرامیک, سیمان، آهک و گچ, قند و شکر, کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن، استخراج ذغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن, محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر، منسوجات

دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش, محصولات چوبی, محصولات کاغذی, انتشار، چاپ و تکثیر، لاستیک و پلاستیک، انبوه سازی, فراکاب, بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی، سایر محصولات کانی غیر فلزی، ساخت محصولات فلزی، ماشین آلات و تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه‌های برقی، ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه‌ها و وسایل ارتباط، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، رایانه‌ای، خدمات فنی و مهندسی، مخابرات، سایر واسطه گری‌های مالی، هتل و رستوران، سایر فعالیت‌های تجاری، عمده فروشی و حق العمل کاری تجاری به استثنای وسایل، خرده فروشی به استثنای وسایل نقلیه موتوری؛ تعمیر کالاها، فعالیت های رفاهی، فرهنگی و ورزشی، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم

 

1 نظر
  1. داود پناهی می گوید

    بسیار عالی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.