تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بورس

0

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و سهام اونم به صورت هوشمند؟!!

تحلیل تکنیکال هوشمند ارز دیجیتال و سهام

خیلی وقت ها شده که ما در روند تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال و نمادهای بورسی، چارت هایی مثل چارت زیر رو دیدیم و به این فکر کردیم که اگر در نقطه A وارد می شدیم چقدر سود می‌کردیم؟

تحلیل تکنیکال

مشکل تحلیل تکنیکال ما کجاست؟

خوب علت اینکه اکثر مواقع در این موقعیت ها وارد نمی‌شیم چی هست؟

از دلایل عمده آن این هست که در هنگام تحلیل به خصوص تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و سهام وقت کافی برای بررسی چارت‌ها و پیدا کردن به موقع این موقعیت‌ها را نداریم و یا به علت زیاد بودن تعداد نمادها گاهی اوقات موقعیت ها از زیر دستمون در میره !!

این مشکلاتی که گفته شد از مشکلات عمده تعداد زیادی از افرادی است که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و از تحلیل تکنیکال برای معامله‌گری خودشان استفاده می‌کنند.

مسئله فقط وقت زیاد گذاشتن برای چارت نیست دقت تحلیل نیز اهمیت زیادی در تحلیل تکنیکال دارد و در هنگام رسم خطوط تکنیکالی باید با آن ها را به درستی و دقیق رسم کرد تا بتوان نتیجه مناسبی از تحلیل تکنیکال گرفت.

مادر اینجا می‌خوایم به شما چیزی رو معرفی کنیم که ویژگی‌های دقت و سرعت را به دیگه ترکیب کرده و تجربه خوبی از تحلیل تکنیکال را به شما می‌دهد.

موج سوم یک دستیار معامله‌گری هوشمند در زمینه تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بورس است که امکان انجام تحلیل تکنیکال را از جنبه‌های با اهمیت آن برای شما فراهم می‌کند و هدف اصلی آن کمک به معامله‌گران برای تسریع تحلیل آن ها در کنار دقت بالا است. در زیر به معرفی بخش‌های مختلف این دستیار می‌پردازیم تا بیشتر با هدف آن آشنا شوید

در اول این مقاله گقتیم که مشکل اصلی افرادی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند وقت کم و کثرت زیاد نمادها و ارزها است برای این مشکلات موج سوم تعدادی راه‌حل پیدا کرده است:

به عنوان مثال شما درنظر بگیرید که هدف شما این هست که با شکست روند نزولی وارد معامله بشید اما خوب چندتا نمودار رو باید چک کنید تا چارت و موقعیت مدنظر را پیدا کنید؟!!

در موج سوم ما قسمتی تحت عنوان تکنیکال پیشرفته داریم که شما درآن می‌توانید انتخاب کنید که سهم‌هایی که روند نزولی را شکستن به شما نمایش داده بشه و با چند کلیلک ساده این نتایج به شما نمایش داده خواهد شد به صورت شکل‌های زیر:

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال

که از قسمت مشخص شده می‌توانید چارت را به همراه روند کشیده شده مشاهده کنید.

البته این قسمت فقط محدود به شکست روند نیست و سیگنال‌های متفاوتی را در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بورس را شامل می‌شود از جمله انواع سیگنال‌های روند، کانال، ایچیموکو، چنگال اندروز و ….. (هرچیزی که شما احتیاج داشته باشید)

قسمت دیگر ساخت استراتژِی نام دارد همانطور که از اسمش پیداست امکان ترکیب کردن سیگنال‌ها و ساخت استراتژِی برای پیدا کردن نقطه‌ای که چند سیگنال در آن جا رخ داده باشد را فراهم می‌کند.

یکی از مشکلات استفاده از استراتژی میزان موفقیت آن است یعنی اینکه ما قبل از استفاده ببینیم اصلا استراتژی تحلیل تکنیکال ما امکان سودآوری دارد یا نه !

موج سوم برای این مشکل بخش بک تست را ایجاد کرده است که شما قبل از استفاده از استراتژی مورد نظرتان حتما گذشته آن را چک کنید و از میزان موفقیت آن با خبر شوید.

همه بخش‌هایی که گقتیم از این منظر بود که شما سهم یا ارز خاصی را زیر نظر ندارید و دنبال یک سهم یا ارز مناسب از نظر تحلیل تکنیکال در بازار می‌گردید.

موج سوم فقط برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بورس هست؟

گاهی اوقات افراد سهم یا ارز مشخصی را برای بررسی دارند اما وقت کافی برای زیرنظر گرفتن آن را ندارند  ما در این دستیار برای شما بخشی را تحت عنوان نماد مورد علاقه من ایجاد کرده‌ایم که شما نماد مورد علاقه خودتان را در آن قرار دهید و ما هر اتفاقی که برای آن بیوفتد را به شما خبر دهیم.

نکته کلیدی (آموزش تحلیل تکنیکال)

البته همیشه در تمامی مقالات اشاره کردیم که پیش نیاز استفاده از ربات‌های اینچنینی قطعا کمی آموزش است و شما باید موارد پیش نیاز را حتما بدانید و استفاده از این ابزار بدون آموزش امکان پذیر نیست و ما علاوه بر امکانات گفته شده مقدماتی برای آموزش شما را در بلاگ موج سوم فراهم کردیم که می‌توانید برای شروع و آشنایی از آن استفاده کنید.

بهترین نمودار تحلیل تکنیکال

اگر که شما بتونید به نحو مناسبی آموزش ببینید و با سرفصل‌های مدنظر خودتون آشنایی لازم را داشته باشید و همان ها را در موج سوم پیاده سازی کنید و از امکانات موج سوم استفاده مناسبی را داشته باشید قطعا می‌توانید نمودار را به بهترین شکل تحلیل کنید البته به یاد داشته باشید که در بازار هیچ وقت قطعیت وجود ندارد اما احتمال ضرر را به شدت پایین می‌آورید و می‌توانید فعالیت مناسبی را در بازارها داشته باشید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.