پیش بینی بورس – 0 تا 100روش پیش‌بینی بورس فردا

0

همیشه برای فعالین بازار سرمایه این موضوع اهمیت داشته است که چگونه بتوانیم متوجه شویم بازار فردا مثبت شروع میشود یا منفی؟!

روش های متفاوتی ابداع شده‌اند از تابلوخوانی تا بررسی کندل استیک شاخص کل.

پیش بینی بورس از راه های مختلفی امکان پذیر است اما به یاد داشته باشید هیچ وقت (دقت کنید هیچ وقت!!) نمیتوان بازار را به ضورت 100٪ پیشبینی و تحلیل کرد

اما میخواهیم با یک روش یه شدت ساده ولی پرکاربرد این سوال را برای همیشه جواب دهیم.

جواب به این سوال یک کلمه است  “جدال”

 

نمودار جدال از بخش های تابلوخوانی موج سوم است که با کمک ۲ نمودار ساده میتوان متوجه این موضوع شد که بازار فردای بورس به صورت مثبت یا متعادل و یا منفی آغاز به کار میکند.

اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

پیشبینی بورس فردا

 

جدال چیست؟

جدال نموداری متشکل از ۲ بخش است. جدال لحظه‌ای و جدال پایانی

جدال پایانی عبارت است از  میانگین درصد پایانی همه سهام بورس و فرابورس به همراه بهینه‌سازی های شکل گرفته توسط الگوریتم های موج سوم

جدال لحظه‌ای عبارت است از  میانگین درصد آخرین معامله همه سهام بورس و فرابورس به همراه بهینه‌سازی های شکل گرفته توسط الگوریتم های موج سوم

پیش بینی بورس با جدال !

برای پیشبینی بازار فردا با جدال باید مراحل زیر را بررسی کنید:

1- 30 دقیقه پایانی جدال را بررسی کنید

2- به موقعیت جدال ها توجه کنید.

  1.  اگر جدال لحظه‌ای از پایانی بالاتر باشد و همچنین عدد جدال لحظه‌ای مثبت باشد این نوید را میدهد بازار فردا به صورت مثبت آغاز به کار کند.جدال موج سوم
  2. اگر جدال پایانی از لحظه‌ای بالاتر باشد و همچنین عدد جدال لحظه‌ای منفی باشد این نوید را میدهد بازار فردا به صورت منفی آغاز به کار کند.جدال موج سوم
  3. اگر جدال پایانی با لحظه‌ای در  نزدیک هم باشند و همچنین عدد جدال‌ها  نزدیک محدوده 0 باشد این نوید را میدهد بازار فردا به صورت متعادل آغاز به کار کند.جدال موج سوم

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر در طول روز جدال لحظه‌ای با بالا پایانی را قطع کرده باشد قدرت تحلیل برای مثبت بودن فردا بیشتر است و همچنین هرچقدر اختلاف جدال ها بیشتر باشد قدرت تحلیل بیشتر می شود.

 

مثلا اگر جدال پایانی خیلی از لحظه‌ای بالاتر باشد احتمال خیلی بیشتری بازار فردا منفی آغاز میشود و همچنین اگر جدال لحظه‌ای خیلی از پایانی بالاتر باشد احتمال خیلی بیشتری بازار فردا مثبت آغاز میشود.

جدال اهرمی رو فراموش !!

قبل از هرچیزی به جدال صندوق های اهرمی هم توجه کنید

جدال اهرمی ها خیلی زودتر تغییرات روند رو نشان میده و خیلی بهتر به شما تغییرات بازار و همچنین پیشبینی بازار فردا را برای شما میسر میکند.

پس ابتدا توجه به جدال اهرمی داشته باشید و بعد جدال کل بازار

هشدار تغییر جهت بازار

 

یکی دیگر از قابلیت‌ها و کاربرد‌های جدال این است که شما میتوانید با این پارامتر خیلی سریع‌تر از سایر پارامتر ها تغییر روند بازار را متوجه شوید.

از طریق کراس جدال‌ها

یعنی وقتی ۲ جدال همدیگر را قطع کنند یعنی بازار در حال تغییر روند در طول روز است.

 

اگر جدال لحظه‌ای رو به بالا کراس کرد یعنی بازار در حال بهتر شدن است (اگر کراس در منفی‌ها رخ دهد قدرت بیشتر است)

 

اگر جدال لحظه‌ای رو به پایین کراس کرد یعنی بازار در حال بدتر شدن است (اگر کراس در مثبت‌ها رخ دهد قدرت بیشتر است)

جدال موج سوم

پیشبینی صنایع مختلف

حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که میتوانیم از همین روش برای آنالیز صنایع مختلف نیز استفاده کنیم

در صفحه جدال صنایع بخش تابلوخوانی موج سوم میتوانید تمام صنایع را به صورت جدال بررسی کنید و همه این تحلیل ها را در خود صنایع نیز استفاده کنید.

پیش بینی بورس با جدال صنایع

از کاربرد‌های این بخش آنالیز صنعت برای روز بعد معاملاتی، اطلاعات از تغییر روند صنعت و بررسی کامل صنایع بزرگ جهت آنالیز کلی بازار.

 

طبیعتا مانند همه ابزار های بازارهای مالی جدال نیز از این قائده که 100 کارایی ندارند مستثنی نیست. اما با توجه به بررسی های ما و همچنین عملکرد آن که به طور مداوم هر ماه در کانال تلگرام موج سوم بررسی شد و همچنین ماهیت جدال میتوان تا 95٪ به این ابزار ساده ولی در عین حال پر کاربرد اعتماد کرد.

جدال از بخش‌های جدید وبسایت موج سوم است که هدف اصلی آن این است با ۲ خط ساده بتوان پیش بینی بورس را تا حدی امکان پذیر کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.