معرفی کامل سایت تریدینگ ویو

0

امروز می خواهیم در این مقاله در ارتباط با یکی ازپرطرفدار ترین و پر استفاده‌ترین سایت‌های مرتبط با ترید یعنی تریدینگ ویو صحبت کنیم                                                                                                                    

تریدینگ ویو

اگر به سرمایه ‌گذاری در بازار‌های مالی جهانی علاقه‌مند هستید قطعا تا به امروز اسم تریدینگ ویو را شنیده‌اید البته در همین ابتدا توجه داشته باشید که این سایت اطلاعات بازار ایران را در بر نمی‌گیرد.

این سایت نمودار تحلیلی انواع سهام، جفت ارزها، ارز‌های دیجیتال، شاخص‌های بازار‌های آمریکا و بسیاری از موارد دیگر را شامل می‌شود.

تریدینگ ویو در واقع فقط برای تحلیل نمودار‌ها نیست و تبدیل شده است به یک شبکه اجتماعی معامله‌گری چرا میگیم شبکه اجتماعی؟ چون شما امکان چت کردن، دیدن تحلیل ‌های دیگران و یا انتشار تحلیل‌های خودتان را علاوه بر قابلیت ‌های دیگر دارید.

معرفی قسمت‌های مختلف سایت تریدینگ ویو

اول از همه بخش ثیت نام هست که برای این کار شما باید روی دکمه get started  در بالا سمت راست بزنید و سپس join for free  رو که باز در سمت راست بالای صفحه هست رو بزنید و اطلاعات خودتون رو وارد کنید و بعد از آن اکانت شما در سطح رایگان و بیسیک ساخته شده است.

ویژگی های اکانت رایگان

1- پوشش نمودار‌های تمام بازار‌های موجود

2- دسترسی به بیش از 50 ابزار هوشمند برای تحلیل

3- تعداد بسیار زیادی اندیکاتور

4- 12 نوع نمودار مختلف

5- آزمایش استراتژِی های مختلف

ویژگی سایر اکانت‌ها

بعد از ساخته شدن اکانت، شما انواع دیگر اکانت های پولی رو به صورت ماهیانه و سالیانه مشاهده می‌کنید که به 3 دسته 1- pro 2- pro+ 3- premium که به ترتیب گران تر می‌شوند و هرکدام ویژگی‌ها . امکانات خاصی را به شما رائه می‌دهند.

امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل

1- انتخاب واچ لیست

2- هشدار های پنل

3- امکان استفاده از چند پنجره در کنار هم

4- امکان ذخیره تغییرات

5- دسترسی به اندیکاتور ها

6- حذف تبلیغات روی صفحه

این ویژگی ها در هریک از اکانت‌ها میزان و مقدار متفاوتی را در بر می‌گیرد.

در همان صفحه ابتدایی اکانت رایگان که وارد می‌شوید 4 دسته‌بندی در بالا برای شما قرار دارد:

تریدینگ ویو

چهار دسته‌بندی اصلی

 1- chart

در این قسمت شما می‌توانید چارت نماد مورد علاقه خودتان و واچ‌لیست خودتان را مشاهده کنید

2- market

در این بخش می‌توانید بازار‌های مختلف را مشاهده کنید که شامل

1- جفت ارز‌های فارکس (currencies)

2- کریپتوکارنسی ها (cryptocurrencies)

3- شاخص های جهانی (indices)

4- توافقنامه حقوقی بین خریداران و فروشندگان (futures)

5- اوراق قرضه دولتی (bonds)

6- سهام (stocks)

3- screener

این قسمت به 3 بخش تقسیم می‌شود

سهام، فارکس و کریپتو

که در هر قسمت نماد‌ها و بازار مربوطه نمایش داده می‌شود.

4- community

این بخش شامل قسمت های از جمله

1- ideas

2- scripts

3- streams

در قسمت اول شما می توانید نظرات تجزیه و تحلیل سایرین در بازار مورد نظر خودتان بخوانید در قسمت دوم شما به اندیکاتور‌های بسیاری دسترسی دارید که می توانید راجب آن ها بخوانید و نحوه معامله و نظرات دیگران راجب آن ها را بدانید در قسمت سوم نیز می توانید لایو‌های افراد مختلف را در زمینه آموزش، معامله گری و یا کارهای مرتبط دیگر هستند ببینید.

در قسمت more  نیز به شما یکسری اطلاعات در ارتباط با سایت داده می‌شود.

به صورت کلی می‌توان گفت که trading view  کی دستیار بسیار عالی برای معامله گران است اما از عمده مشکلات آن برای ایرانیان گرانی اکانت آن با توجه به شرابط ارزی، نداشتن اطلاعات بازار ایران است در همین راستا ما می خواهیم یک دستیار معامله‌گری هوشمند را که در بازار ایران نیز فعال هست به شما معرفی کنیم ادعا نداریم که امکانات trading view  را به صورت کامل ارائه میدهد اما به شما اطمینان میدهیم که یک دستیار کامل برای معامله کردن در بازار بورس ایران و رمزارزها است و امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که به مراتب می تواند کاربردی تر از سایت تردینگ ویو باشد

دستیار ایرانی

اسم این دستیار معامله گری موج سوم است که عمده فعالیت آن در زمینه تحلیل تکنیکال است و تمرکز آن بر روی تسریع فرایند تحلیل است و روند کاری آن به این صورت است که شما استراتژی خودتون را به آن میدهید و سهم هایی که شامل آن استراتژی هستند به شما نشان داده می‌شود همچنین خود استراتژی بر روی چارت به شما نمایش داده می‌شود.

این ربات معامله‌گری از چند قسمت تشکیل شده:

تکنیکال پیشرفته

در این قسمت سیگنال های معاملاتی بسیاری از جمله سیگنال‌های ایچیموکو، کانال، حمایت و مقاومت، اندیکاتور‌ها و اسیلاتور‌ها، روند، الگو‌های کلاسیک، فیبوناچی و …..

قرار داده شده است که شما می توانید هرکدام از آن هارا انتخاب کنید و بعد از آن بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کنید و ما به شما می‌گیم که کدام سهم ها در آن بازه زمانی دارای ویژگی موردظر شما هستند

وهمچنین این امکان را فراهم کردیم که بتوانید محل وقوع استراتژی مورد نظر خود را بر روی چارت مشاهده کنید و علاوه بر استراتژی انتخابی ما انواع ابزارهای مختلف را برای شما قرار دادیم که بتوانید استراتژی مورد نظر خود را نیز رسم و به استراتژی نشان داده شده اضافه کنید.

به عنوان مثال در عکس زیر ما سیگنال کف روند صعودی را جست و جو کردیم و نتیجه به این صورت است:

تریدینگ ویو

در قسمت 1 شما می توانید بازه زمانی و اسم سیگنال را مشاهده کنید در قسمت 2 نیز ابزار ها را که به شما قابلیت اضافه کردن سیگنال‌های مورد نظر را میدهد قرار گرفته است.

ساخت استراتژی

استراتژی یعنی چی؟

یعنی ترکیب چند تا جند تا چیز ساده و ساختن استراتژی

در این قسمت این قابلیت برای شما فراهم شده است که اون چندتا چیز ساده رو که در قسمت تکنیکال پیشرفته است با هم ترکیب کنید و یک روش معاکلاتی بسازید.

البته در ربات معامله‌گری هوشمند موج سوم ما هر قسمت از استراتژِی شما را جداگانه به شما نشان میدیم و شما می‌توانید با استفاده از ابزار های سمت چپ چارت آن ها را با هم ترکیب کنید.

تریدینگ ویو

مثل اتفاقی که اینجا برای سهم فولای افتاده، کاملا واضحه که ما دو سیگنال کف کانال صعودی و رسیدن به حمایت رو ترکیب کردیم این سهم هر 2 را در بازه زمانی مورد نظر داره اما خودمون باید آن ها را روی یک چارت بیاوریم.

تریدینگ ویو

تریدینگ ویو

نماد مورد علاقه من

این قسمت همانطور که از اسمش پیداست اختصاص داره به یکسری نماد خاص که ما آن هارا انتخاب می کنیم و در لیست خود قرار می دهیم و این دستیار هر زمان که استراتژی روی آن اجرا بشه ما رو خبر میکنه.  

به صورت کلی ما سعی کردیم که بتوانیم یک دستیار مطمئن در کنار شما قرار دهیم تا بتوانید راحتر و سریع‌تر از گذشته ترید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.